wtorek, 7 stycznia 2014

LBA - Blog Liebster Award

Hej ! Zostałam nominowana przez moje przyjaciółki do LBA .
Nominowały mnie :
Bardzo wam dziękuje moje kochane ;*
Pytania które mi zadano 
Od Pati ;*
1.Od kiedy prowadzisz bloga?
 Zobacz pierwszy post bo nie pamiętaam ;(
2. Masz zwierzę? Jeśli tak to ile i jakie?
Króliczka Franusia ;) I siostrę ;D
3.Jak ma na imię twoja BFF?
Mam dużoo BFF
4.Jakiego przedmiotu szkolnego nienawidzisz?
Angielsiego , Wf , Duużoo...
5.Ile masz lat?
Za 15 dni 12 0.o
6.Ulubiony celebryta/ka?
1D I Dawid Kwiatkowski i Tini i Jorge i duużoo...
7. Ulubiona piosenkarka/piosenkarz?
Lubię z Violetty , Kwiatkowski, 1D
8.Leonetta vs. Diegoletta?
Leonetta ! 
9.Fedemiła vs. Fedecesca
Fedmiła.
10. Marcesca vs. Marcana ( Marco i Ana (będzie w późniejszych odcinkach))
Marcesca
11. Czy podoba Ci się mój blog ( w sensie rozdziały)???
Noooo !

I od Moni :
1. Jak masz na imię?
Ola ;)
2. Od jak dawna oglądasz "Violettę"?
Maj - Czerwiec
3. Który chłopak i z jakiego serialu jest najlepszy?
Leoś z Violetty ;) I Austin z Austina i Ally
4. Ulubiony kolor?
Różowy !
5. Ulubiona para z "Violetty"?
 Leonetta i Dara
6. Ulubiony blog?
 Mój Rzecz Jasna !
7. Prowadzisz jeszcze jakieś blogi? Jakie?
8. Jakie jest twoje hobby?
MovieStarPlanet !
9. Ulibiona piosenka?
Jest ich zbyt dużo ;D
10. Ulubiony film?
This is Us
11. Ulubiona bloggerka. 
Moja Siostra ;D  
 
Blogi Który nominuje ja ? Hmmm.....
 
Pytania które zadam 0.o
1. Jak masz na imię ?
2. Do której klasy chodzisz? 
3.  Ulubiony Kolor ?
4. Ulubiony Celebryta ? 
5. Najmniej lubiany celebryta ?
6. Ulubiona piosenka ? (Polska)
7. Którą ręką piszesz ?
8. Grasz na jakimś instrumencie ?
9. Ulubiony Dzień w roku ?
10.Ulubiony Aktor/Aktorka ?
11. Najbardziej znienawidzony w szkole przedmiot ?
 
Noo i too starczy chyba ;D
Noo to pa ;*  

1 komentarz:

  1. Od Patrycji miałaś nominowania z dwóch blogów, a zrobiłaś tylko z jednego -_-

    OdpowiedzUsuń